Superman You're save my day
I'm Boss




Mohammad Iman Razlan
Assalamualaikum, Im here for short. Onefive. JB. Lai follow Twitter, Lai add Facebook.



Le Navigation /



Story About Links

Le Chatting /




Le Credit /

Template by Syafira
Basecode by Aina Hanani
Source :
Every Morning....
Wednesday 5 December 2012 | 19:01 | 0 Larva
ASSALAMUALAIKUM
haiisshh bermula lah lagi satu epik kehidupan seorang mamat yang kononnye perasaan "Cody Simson Malaya" kataya -..- haha hmm ok ok eh malam tadi i mimpi jumpa Mrs.F lagi ;) haha hmm ok bukan itu cerita nya, huh oko k kita straight to the point keyh ? hmm title hari neh, Every Morning ? ap pulak entries untuk title tu kan ? haha ok cenneh, setiap pagi bila aku celik jeh mata, benda first skali,aku akan fikir hari ni, hari bahagia aku, atau hari malang aku, and tahu tak aku tak setiap hari bahagia, kita sama kan ? ahaha semua orang sama lah sayang :* wuu hmm nk tanya korang, ap korang buat lepas setiap kali bangun dari tidur, korang akan terbayang wajah orang yg korang betul2 sayang, dan korang asyik sebut nama dia, sedang kan dalam masa yang sama, korang tahu yg orang yg korang terbayang,asyik sebut namanya tuh, angan-angan je ? haha sakit kan ? tahu dah.. ;) act, aku tak tahu nk taip ap lagi, i have no idea dah.. hoho em ok lah bye , nk sambung tidur...assalamualaikum :'*


Your Sincerely : FAWAHIM



Older Post | Newer Post